Sluit een abonnement af

1 nieuwsbrief per maand: € 160

2 nieuwsbrieven per maand: € 300

Onderdelen: tekst, vormgeving, publicatie en rapportage. Prijzen zijn gebaseerd op ±800 woorden per nieuwsbrief.

Ja dat wil ik!

Een digitale nieuwsbrief loont

Het succes van je bedrijf is grotendeels afhankelijk van de relatie die je met je klant hebt. Dat je regelmatig contact met je klant zoekt is daarom essentieel.

Nu kun je daarvoor je sociale mediakanalen gebruiken. Superhandig en snel. Sterker nog, we kunnen niet meer zonder. Maar een groot nadeel van sociale media is dat je geen enkele invloed hebt op de wijzigingen in hun algoritmes. En dat kan behoorlijke nadelige gevolgen hebben voor je bereik.

Daar wil je niet van afhankelijk zijn toch?

Als je zelf de controle wil houden over de relatie met je klanten, lezers, gebruikers of publiek, dan is e-mailmarketing heel geschikt en ontzettend lucratief, zo blijkt uit de onderzoeksresultaten die e-mailmarketingspecialist Spotler jaarlijks uitvoert.

Redenen om een nieuwsbrief te versturen

  • Je hebt een nieuw product of dienst ontwikkeld. Bijvoorbeeld een training waarvoor je kandidaten zoekt.

  • Je wilt bepaalde ontwikkelingen in je bedrijf delen. Bijvoorbeeld een innovatie waar te trots op bent.

  • Je hebt een blog gepubliceerd op je website.

  • De wetgeving is aangepast en je vindt het belangrijk je klanten daarover te informeren.

  • Je wil je lezerspubliek inspireren. Bijvoorbeeld om ze te attenderen op een interessant boek of lezing van een partij met wie je samenwerkt.

En zo kan ik nog wel even doorgaan want de onderwerpen zijn eindeloos.

Abonnement

Een constructieve klantrelatie opbouwen valt of staat met regelmaat. Daarom bied ik je een abonnement aan. Dan is je lezerspubliek altijd als eerste geïnformeerd en geïnspireerd en heb jij er geen omkijken naar.

  • Van tevoren bespreken we jouw wensen, toon en stijl. We stellen een contentkalender op en bepalen de rubrieken. En voordat je nieuwsbrief wordt verstuurd heb je je opmerkingen aan me doorgegeven.

  • Je weet zeker dat je kwalitatieve en relevante nieuwsbrieven onder klanten en prospects verspreidt.

  • Je hebt er geen omkijken naar want ik verzorg de teksten, zoek de afbeeldingen erbij en publiceer de nieuwsbrief in jouw huisstijl.

  • Ik analyseer de statistieken en stuur je een rapport. Zo houd je grip op je lezersgroep en kunnen we bijsturen waar nodig.

  • Vanzelfsprekend zorg ik voor een logische opbouw en plaatst ik verwijzingen naar je website en blogs.

1 nieuwsbrief: € 150 excl. btw

  • Maandelijks 1 nieuwsbrief (tot 800 woorden)
  • Inclusief alle tekst, afbeeldingen, opmaak, publicatie en rapportage

2 nieuwsbrieven: € 275 excl. btw

  • Maandelijks 2 nieuwsbrieven (tot 800 woorden per nieuwsbrief)
  • Inclusief alle tekst, afbeeldingen, opmaak, publicatie en rapportage
Ik wil graag en abonnement afsluiten

Wat zeggen klanten over mij

Je bent pas echt goed als iemand anders het zegt. Toch?

“Alles wat echt goed is lijkt simpel. Petra heeft ons perfect geholpen met onze website. Ze vraagt en vraagt tot ze weet wat je nou echt wilt vertellen en welke structuur daarbij past. En de teksten die vervolgens uit haar pen vloeien zijn in één keer goed. Dan denk je bijna: is dit nou alles? Maar het is het meesterschap van de zen-monnik die jaren en jaren mediteert en traint, om uiteindelijk in één korte klap met zijn blote hand een steen te kunnen splijten.”

Otto Reuchlin | Peer Accountants

“Soms krijg ik van klanten teksten voor mijn website aangeleverd waarmee ik niet uit de voeten kan. Te lang, te kort of te veel proces en te weinig resultaat. En wat is het dan heerlijk dat jij die teksten graag onder handen neemt, zodat zij wel lekker lopen en alles wat mijn klant zo graag voor het voetlicht wil brengen ook daadwerkelijk in de schijnwerper komt te staan. De afgelopen jaren heb je meerdere getuigenissen geredigeerd, waarbij mijn klanten stuk voor stuk blij en goedkeurend reageerden. “Zo bedoelde ik het precies te zeggen”. “Dat heb ik toch zelf geschreven?” “Wat handig om die alinea’s om te gooien en met het eind te beginnen”.

Mijn conclusie uit meerdere malen samenwerken met jou is win-win-win. Ik bespaar mezelf tijd en energie door niet te doen waar ik minder goed in ben én hetzelfde geldt voor mijn klant. Terwijl jij juist energie krijgt door dit wel te doen en hieraan graag je tijd besteedt. Wat willen drie mensen nog meer?”

Margriet Taams | Fit For Thought Denkadvisering BV

“Als websitemaker droom je van een tekstpartner als Petra. Zij kan de lead nemen bij de eerste gedachtevorming en werkt dat uit in uitstekend werkbare teksten. Daarbij spart ze regelmatig over de look & feel en de flow van de website en als ze haar teksten aanlevert, overtreffen die de eisen die door die specifieke website worden gesteld.”

Anton Theunissen | Ant Communications