Sluit een abonnement af

1 blog per maand: € 170

2 blogs per maand: € 325 

4 blogs per maand: € 600 

Een blog bestaat uit ±500 woorden. Prijzen zijn excl. btw. Het abonnement is incl. strategisch advies en maandelijks opzegbaar.

Mensen willen niet iets door hun strot geduwd krijgen

“Koop mijn product, ik ben de beste” roepen, gaat je geen nieuwe klanten opleveren. Maar mensen houden wel van verhalen. Dus als je verhalen schrijft die de lezer nieuwe inzichten opleveren waardoor die slimmere keuzes maakt, of blogs publiceert waarin je je waardevolle kennis deelt, wordt je lezer uiteindelijk vanzelf een trouwe klant.

Voor jou als ondernemer kan een blog dus erg lucratief zijn om klanten te bereiken. Bovendien deel je een blog heel gemakkelijk via je sociale mediakanalen, nieuwsbrief of Whatsapp.

5 redenen waarom bloggen werkt

  • Je kan met een blog je expertise tonen. Door regelmatig tips, nieuwe trends en adviezen te delen, weet je mensen te inspireren en word je gezien als een autoriteit. En mensen kopen graag bij de autoriteit. Dat is algemeen bekend.

  • Je bent online beter vindbaar want verse blogberichten scoren goed in Google.

  • Met een blog creëer je steeds weer interessante en inspirerende content voor op je sociale mediakanalen zoals LinkedIn, Facebook of Instagram. En dat is goed PR want die post levert weer reacties op zoals comments, likes en reposts.

  • Een blog leidt naar meer websitebezoekers. Niet alleen klikken geïnteresseerden door vanuit jouw sociale media, ook krijg je spontaan bezoekers vanuit de Google, die anders nooit op jouw site waren gekomen. Zeker als je een webshop hebt, kan aanvullende informatie over je producten die je aanbiedt heel welkom zijn.

  • Met een blog laat je zien dat je boven de massa wilt uitsteken. Bloggen heeft dus zeker toegevoegde waarde en kan zo maar nieuwe business opleveren.

Waarover bloggen?

Wanneer je weet wat jouw ideale klant googelt, kun je die kennis gebruiken als input. Heb je al eens een zoekwoordenonderzoek laten doen, dan kun je die informatie heel goed gebruiken voor je blog. Ook vragen van klanten zijn een goede inhaker. Of misschien wil je trends en ontwikkelingen of bepaalde wetgeving over jouw vakgebied delen. Er zijn onderwerpen genoeg te bedenken.

Lees mijn blog: 6 tips om ideeën voor een blogartikel te bedenken

Blogabonnement

  • Je houdt controle over de inhoud.

  • Je weet zeker dat je kwalitatieve en relevante blogs publiceert voor je klanten en prospects.

  • Je hebt er geen omkijken naar, want ik schrijft jouw blogs en plaats ze eventueel ook nog op je website.

  • Vanzelfsprekend zorg ik voor een logische opbouw en houd ik rekening met verwijzingen naar relevante pagina’s op je website of eerder gepubliceerde blogs.

  • Van tevoren bespreken we jouw wensen, toon en stijl. We bedenken de onderwerpen die we bijhouden in een (cloud based) contentkalender. En voordat je blog wordt geplaatst heb je je opmerkingen aan me doorgegeven.

Het succes van bloggen valt of staat met de regelmaat. Daarom bied ik je een abonnement aan waarvoor ik 1 of 2 blogs per maand voor je schrijf. Wekelijks een vers blogartikel kan ook.

1 blog per maand: € 170

2 blogs per maand: € 325

4 blogs per maand: € 600

Een blog bestaat uit ±500 woorden. Prijzen zijn excl. btw. Het abonnement is incl. strategisch advies en maandelijks opzegbaar.

Wat zeggen klanten over mij

Je bent pas echt goed als iemand anders het zegt. Toch?

“Petra heeft alle teksten van mijn website geschreven, de indeling verbeterd en geadviseerd over SEO bij nieuwe teksten. Ik krijg daar zeer regelmatig complimenten over. Verder schrijft ze al 2 jaar mijn blogs. Ik stuur haar grofweg mijn ideeën over een onderwerp en zij maakt er iets moois van dat ik direct op mijn site en op mijn socialemedia-kanalen kan plaatsen. Op deze manier werken we al een tijdje samen en ik ben daar supertevreden over.”

Anne-Marie Boogaarts | Funural Quest

“De afgelopen jaren heb je meerdere getuigenissen geredigeerd, waarbij mijn klanten stuk voor stuk blij en goedkeurend reageerden:

“Zo bedoelde ik het precies te zeggen. Dat heb ik toch zelf geschreven? Wat handig om die alinea’s om te gooien en met het eind te beginnen.”

Mijn conclusie uit meerdere malen samenwerken met jou is win-win-win.”

Margriet Taams | Fit For Thought Denkadvisering BV

“Als websitemaker droom je van een tekstpartner als Petra. Zij kan de lead nemen bij de eerste gedachtevorming en werkt dat uit in uitstekend werkbare teksten. Daarbij spart ze regelmatig over de look & feel en de flow van de website en als ze haar teksten aanlevert, overtreffen die de eisen die door die specifieke website worden gesteld.”

Anton Theunissen | Ant Communications