tekstschrijver

Sluit een abonnement af

1 blog per maand: € 160

2 blogs per maand: € 300 

Een blog bestaat uit ±500 woorden. Prijzen zijn excl. btw. Het abonnement is incl. strategisch advies en maandelijks opzegbaar.

Ja dat wil ik!

Mensen willen niet iets door hun strot geduwd krijgen

“Koop mijn product, ik ben de beste” roepen, werkt meestal niet. Maar iedereen houdt wel van verhalen. Dus als je verhalen schrijft die de lezer nieuwe inzichten opleveren waardoor hij slimmere keuzes maakt, of blogs publiceert boordevol waardevolle kennis, wordt je lezer uiteindelijk vanzelf een trouwe klant.

Voor jou als ondernemer kan een blog dus erg lucratief zijn om klanten te bereiken. Bovendien deel je een blog heel gemakkelijk via je sociale mediakanalen, nieuwsbrief of Whatsapp.

5 redenen waarom bloggen werkt

  • Je kan met een blog je expertise tonen. Door regelmatig tips, nieuwe trends en adviezen te delen, weet je mensen te inspireren en word je gezien als een autoriteit. En mensen kopen graag bij de autoriteit. Dat is algemeen bekend.

  • Je bent online beter vindbaar want verse blogberichten scoren goed in Google.

  • Met een blog creëer je steeds weer interessante en inspirerende content voor op je sociale mediakanalen zoals LinkedIn, Facebook of Instagram. En dat is goed PR want die post levert weer reacties op zoals ‘likes’ en ‘shares’.

  • Een blog leidt naar meer websitebezoekers. Niet alleen klikken geïnteresseerden door vanuit jouw sociale media, ook krijg je spontaan bezoekers vanuit de Google, die anders nooit op jouw site waren gekomen. Zeker als je een webshop hebt, kan aanvullende informatie over je producten die je aanbiedt heel welkom zijn.

  • Met een blog laat je zien dat je boven de massa wilt uitsteken. Bloggen heeft dus zeker toegevoegde waarde en kan zo maar nieuwe business opleveren.

Waarover bloggen?

Wanneer je weet wat jouw ideale klant googlelt, kun je die kennis gebruiken als input. Heb je al eens een zoekwoordenonderzoek laten doen, dan kun je die informatie heel goed gebruiken voor je blog. Ook vragen van klanten zijn een goede inhaker. Of misschien wil je trends en ontwikkelingen of bepaalde wetgeving over jouw vakgebied delen. Er zijn onderwerpen genoeg te bedenken.

Blogabonnement

  • Je houdt controle over de inhoud.

  • Je weet zeker dat je kwalitatieve en relevante blogs publiceert voor je klanten en prospects.

  • Je hebt er geen omkijken naar, want ik schrijft jouw blogs en plaats ze eventueel ook nog op je website.

  • Vanzelfsprekend zorg ik voor een logische opbouw en houd ik rekening met verwijzingen naar relevante pagina’s op je website of eerder gepubliceerde blogs.

  • Van tevoren bespreken we jouw wensen, toon en stijl. En bedenken we de onderwerpen. En voordat je blog wordt geplaatst heb je je opmerkingen aan me doorgegeven.

Het succes van bloggen valt of staat met de regelmaat. Daarom bied ik je een abonnement aan waarvoor ik 1 of 2 blogs per maand voor je schrijf.

1 blog per maand: € 160 excl. btw

2 blogs per maand: € 300 excl. btw

Een blog bestaat uit ±500 woorden. Prijzen zijn excl. btw. Het abonnement is incl. strategisch advies en maandelijks opzegbaar.

Ik wil graag en blogabonnement afsluiten

Wat zeggen klanten over mij

Je bent pas echt goed als iemand anders het zegt. Toch?

“Alles wat echt goed is lijkt simpel. Petra heeft ons perfect geholpen met onze website. Ze vraagt en vraagt tot ze weet wat je nou echt wilt vertellen en welke structuur daarbij past. En de teksten die vervolgens uit haar pen vloeien zijn in één keer goed. Dan denk je bijna: is dit nou alles? Maar het is het meesterschap van de zen-monnik die jaren en jaren mediteert en traint, om uiteindelijk in één korte klap met zijn blote hand een steen te kunnen splijten.”

Otto Reuchlin | Peer Accountants

“Soms krijg ik van klanten teksten voor mijn website aangeleverd waarmee ik niet uit de voeten kan. Te lang, te kort of te veel proces en te weinig resultaat. En wat is het dan heerlijk dat jij die teksten graag onder handen neemt, zodat zij wel lekker lopen en alles wat mijn klant zo graag voor het voetlicht wil brengen ook daadwerkelijk in de schijnwerper komt te staan. De afgelopen jaren heb je meerdere getuigenissen geredigeerd, waarbij mijn klanten stuk voor stuk blij en goedkeurend reageerden. “Zo bedoelde ik het precies te zeggen”. “Dat heb ik toch zelf geschreven?” “Wat handig om die alinea’s om te gooien en met het eind te beginnen”.

Mijn conclusie uit meerdere malen samenwerken met jou is win-win-win. Ik bespaar mezelf tijd en energie door niet te doen waar ik minder goed in ben én hetzelfde geldt voor mijn klant. Terwijl jij juist energie krijgt door dit wel te doen en hieraan graag je tijd besteedt. Wat willen drie mensen nog meer?”

Margriet Taams | Fit For Thought Denkadvisering BV

“Als websitemaker droom je van een tekstpartner als Petra. Zij kan de lead nemen bij de eerste gedachtevorming en werkt dat uit in uitstekend werkbare teksten. Daarbij spart ze regelmatig over de look & feel en de flow van de website en als ze haar teksten aanlevert, overtreffen die de eisen die door die specifieke website worden gesteld.”

Anton Theunissen | Ant Communications