Je nieuwsbrief als verkoopkanaal

Wist je dat het versturen van nieuwsbrieven onterecht wordt onderschat als doeltreffend communicatiemiddel?

Uit verschillende onderzoeken blijkt al jaren dat:

Twee derde van de Nederlanders iets koopt n.a.v. een mailing die ze hebben ontvangen

Maar liefst 94% is ingeschreven op tenminste 1 e-mail nieuwsbrief

De smartphone het meest gebruikte middel is om je mailtjes op te lezen

Dit wetende betekent dat een nieuwsbrief een perfect middel is om je klant te bereiken met een mooi aanbod. Je kunt het dus zeker beschouwen als een extra verkoopkanaal.

Denk je 'Ja dit wil ik ook!' maar houdt de rompslomp je tegen? Voor een vast bedrag per maand sluit je een abonnement bij me af en ben jij van het gedoe af.

  • Van tevoren bespreken we jouw wensen, toon en stijl. We stellen een contentkalender op en bepalen de rubrieken. En voordat je mailing wordt verstuurd heb je je opmerkingen aan me doorgegeven.

  • Je weet zeker dat je kwalitatieve en relevante mailings verspreid onder klanten en prospects.

  • Je hebt er geen omkijken naar, want ik verzorg de teksten, zoek de afbeeldingen erbij, en publiceer de mailings in jouw huisstijl. (Mailchimp)

  • Ik analyseer de statistieken en stuur je een rapport. Zo houd je grip op je lezersgroep en kunnen we bijsturen waar nodig.

  • Vanzelfsprekend zorg ik voor een logische opbouw en plaatst ik verwijzingen naar je website en blogs.